لوگو دکتر سپیده فاضلی
معرفی بهترین جراح بینی استخوانی
۵ دقیقه
جراحی-بینی

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی

آنچه می خوانید...

دانستن نحوه انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی به شما کمک می کند تا بهترین درمان را دریافت کنید.  درواقع بهترین جراح کسی است که بتواند در طول عمل بیمار، احساس اضطراب و استرس را از او دور کند و بتوان به راحتی از او تمام سوالاتتان را بپرسید. برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح بینی استخوانی تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

معرفی دکتر سپیده فاضلی، بهترین جراح بینی استخوانی

بهترین-جراح-بینی

رزومه تحصیلی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

  • جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
  • دارای بورد تخصصی
  • دانش آموخته دکتری عمومی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۸۱ تا ۸۹ )
  • دانشجوی استعداد درخشان که به صورت استریت وارد دوره تخصصی گوش و حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • موفق به اخذ بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران

چگونه بهترین جراح بینی استخوانی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی باید به چند مورد توجه لازم را داشته باشید، که در ادامه به آن اشاره کرده ایم:

مدرک تحصیلی پزشک را بررسی کنید

زمانی که به دنبال جراح مناسب هستید، اولین کاری که باید انجام دهید از داشتن مدرک تحصیلی پزشک مطمئن شوید. یک جراح خوب کسی است که سابقه بالایی در عمل جراحی داشته باشد.

تجربه بالا جراح

 داشتن تجربه مطلوب در جراحی زیبایی بینی از اهمیت بالایی برخوردار است. این تضمین می کند که جراح می داند چه کاری انجام می دهد، زیرا او قبلا این عمل را انجام داده است.

ارتباط شفاف

 قبل از عمل بینی، جراح باید یک جلسه مشاوره با بیمار داشته باشد و صحبت های اولیه را با بیمار انجام دهد، تا در طول عمل مشکلی ایجاد نشود.

 علاوه بر این ، یک جراح بینی باید از بیمار خود سوالاتی در مورد سابقه پزشکی او بپرسد و در مورد گزینه های جراحی بینی که می تواند برای بیمار ارائه دهد، با او صحبت کند.

مشاهده عکس های قبل و بعد

قبل و بعد عکسهای جراحی بینی  این امکان را به شما می دهد که توانایی جراح بینی که در عمل های قبلی بسنجید. عکس ها به شما نشان می دهد که چگونه یک جراح می تواند عمل بینی را انجام دهد و به بیمار این اجازه را می دهد که اندازه بینی خود را تغییر دهد و ظاهر صورت خود را بهبود بخشد.

نمونه عمل بینی، دکتر سپیده فاضلی


عمل-بینی-استخوانی
جراحی-بینی-استخوانی

مراقبت های شخصی

مهم است که جراح بینی را پیدا کنید که هر بیمار را  با توجه به بیماری خودش درمان کند و درباره مراقبت های لازم بعد از عمل بینی به بیمار توضیح دهد.

نظرات بیماران را بخوانید

بررسی نظرات بیماران در سایت آن ها می تواند دیدگاهی در مورد شخصیت جراح، تجربه کار با پزشک و میزان خوشحالی بیماران از نتایج خود ارائه دهد.

صحبت با بیماران قبلی

صحبت با افرادی که جراحی بینی انجام داده اند، راهی عالی برای به دست آوردن اطلاعات دست اول در مورد جراح بینی است. بنابراین اگر قبلا دوستان شما تحت عمل بینی قرار گرفته اند، حتما با آن ها در مورد تجربه شان و این که آیا از انتخاب پزشک خود راضی هستند صحبت کنید.

نحوه ارتباط جراح با بیماران را بسنجید

یک جراح بینی خوب کسی است که در طول مشاوره قبل از عمل با صبر و حوصله به صحبت های شما گوش می دهد و زمان زیادی را اختصاص می دهد تا همه چیز را برای شما روشن کند.

بنابراین حتی اگر جراح مهارت بالایی داشته باشد، اگر انتظارات شما را درک نکند، نمی تواند شما را راضی کند. آن ها باید به وضوح بفهمند که شما چه می خواهید تا بتوانند نتایج مورد نظر را ارائه دهند. بنابراین باید به توانایی پزشک در برقراری ارتباط خوب با بیمار توجه ویژه ای داشته باشید و جراح بینی را انتخاب کنید که در برقراری ارتباط قوی با بیمار مهارت داشته باشد.

با تیم جراحی خود آشنا شوید

آشنایی  با تیم جراحی پلاستیک خود امری ضروری است. این تیم می تواند شامل متخصصان بیهوشی، پرستاران و دستیار جراحی و هماهنگ کننده بیمار باشد.

ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی

به طور کلی یک جراح خوب دارای ویژگی های زیر است:

  • برای سلامتی بیمار ارزش قائل باشد.
  • توجه به خواسته های بیمار
  • توانایی در برقراری ارتباط با بیمار و توجه به خواسته های او
  • داشتن حس زیبایی شناسی و درک خوب از هماهنگی اجزای مختلف صورت، با در نظر گرفتن تناسب صورت هنگام انجام جراحی
  • ارزش بالایی برای پشتیبانی از بیمار بعد از عمل قائل باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی در سعادت آباد کیست؟

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین بخش های جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی است. از آنجایی که جراحی بینی استخوانی یکی از چالش بر انگیز ترین عمل های زیبایی است، باید جراحی را انتخاب کنید که  تخصص بالا در جراحی بینی و رزومه ای را با نتایج مطلوب داشته باشد.

سوالات متداول

دکتر سپیده فاضلی

متخصص گوش، حلق و بینی
- دارای بورد تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *