لوگو دکتر سپیده فاضلی
بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
۱۰ دقیقه
بهترین-جراح-نیمه-فانتزی-در-تهران

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

آنچه می خوانید...

پیدا کردن بهترین جراح بینی نیمه‌فانتزی در تهران دغدغه زیباجویانی است که قصد عمل بینی به این سبک را دارند. بینی در وسط صورت قرار داشته و فرم آن در زیبایی صورت نقش مهمی دارد. گاهی اوقات افراد با فرم بینی خود مشکل داشته و احساس خوبی نسبت به آن ندارند و به تصحیح فرم بینی می‌پردازند. یکی از راه‌های تصحیح فرم بینی جراحی آن می‌باشد.

فرم بینی بعد از جراحی سلیقه‌ای بوده و تا حد زیادی به مهارت جراح نیز برمی‌گردد. بینی نیمه فانتزی از پرطرفدارترین فرم بینی به خصوص بین خانم‌ها می‌باشد. در فرم بینی نیمه فانتزی تا حد زیادی فرم نچرال بینی حفظ می‌شود و علاوه بر این جراح قوسی برای بینی نیز ایجاد می‌کند.

معرفی دکتر سپیده فاضلی

بهترین-جراح-بینی-نیمه-فانتزی

رزومه دکتر سپیده فاضلی

  • جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
  • دارای بورد تخصصی
  • دانش آموخته دکتری عمومی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۸۱ تا ۸۹ )
  •  دانشجوی استعداد درخشان که به صورت استریت وارد دوره تخصصی گوش و حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران
  •  موفق به اخذ بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران

عمل بینی عروسکی توسط بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران باید تبحر کافی داشته باشد. جراح باید قبل از هرگونه اقدامی، فرم اولیه بینی را مورد بررسی قرار دهد. در واقع جراح باید با اولویت قرار دادن سیستم تنفسی از کوچک کردن بیش از اندازه بینی خودداری کند، زیرا کوچک‌ترکردن بینی بیش از یک اندازه مشخص به عملکرد سیستم تنفسی آسیب ‌می‌رساند. همچنین فاصله میان لب بالا و بینی نیز بسیار مهم است و جراح باید به این موضوع نیز توجه کند.

بیشترین تمرکز جراح بینی در عمل بینی برای زیباجویانی که فرم فانتزی یا عروسکی را می‌پسندند، نوک بینی می‌باشد. در مدل فانتزی قوس بیشتر بوده و نوک بینی نیز از دیگر مدل‌های بینی سربالاتر است. در نهایت جراح با توجه به سلیقه زیباجو و مهارت خود اقدام به گرد یا تیز کردن نوک بینی می‌نماید.

بهترین افراد برای جراحی بینی نیمه‌فانتزی توسط بهترین جراح چه کسانی هستند؟

زیباجویانی که قصد عمل بینی دارند، معمولا نسبت به این که چه فرم بینی برای آنها مناسب است، بی اطلاع‌ هستند. باید گفت که اکثر خانم‌های زیباجو مدل نیمه‌فانتزی بینی را می‌پسندند، اما این نوع بینی کاندیدای مربوط به خود را داشته و برای همه مناسب نیست.

بینی با فرم استخوانی به علت داشتن پوست نازک و غضروف‎هایی به نسبت قوی، برای انجام جراحی بینی نیمه‌فانتزی مناسب می‌باشند. در واقع باید گفت در بینی استخوانی شکل‌‌پذیری راحت‌تر بوده و نتیجه نهایی به نتیجه دلخواه زیباجو نزدیک‌تر است. 

برخلاف بینی استخوانی، بینی گوشتی پوست ضخیم و غضروف‌های ظریفی دارد. در بینی گوشتی نمی‌توان تغییرات زیادی ایجاد نمود و به‌همین دلیل برای این نوع بینی فرم نیمه‌فانتزی اصلا مناسب نیست. معمولا جراح به دلیل اصرار زیبا‌جو اقدام به جراحی بینی گوشتی به صورت نیمه‌فانتزی می‌کند که در بیشتر موارد بینی حالت مصنوعی پیدا کرده و به نتیجه دلخواه زیباجو نزدیک نیست.

ناگفته نماند که بهتر است زیباجو جراحی بینی نیمه‌فانتزی را بعد از سن بلوغ انجام‌ دهد. به طور کلی بعد از سن بلوغ اجزای صورت تا حدی به رشد کامل رسیده‌اند و امکان تغییر در آن‌ها کمتر است.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

عوامل تاثیر گذاری که جراح بینی در جراحی بینی تاثیر می گذارد؟

تحقیق راجع به بهترین جراح بینی در تهران و سپس انتخاب یک پزشک برای انجام عمل رینوپلاستی  یکی از مهم‌ترین موضوعات برای کسب نتیجه دلخواه در جراحی زیبایی بینی می‌باشد. به‌همین دلیل در زمان انتخاب جراح بینی باید فاکتورهای بسیاری را مد نظر قرار داد.  برخی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب جراح بینی به شرح زیر می‌باشند:

  • تجربه و سابقه جراح در حوزه جراحی نیمه‌فانتزی بینی
  • صلاحیت و مدرک جراح نسبت به جراحی بینی
  • رضایت زیباجویان قبلی از پزشک مورد نظر
  • مشاوره کامل قبل از عمل و پاسخ‌ دادن به تمامی سوالات زیبا‌جو توسط پزشک

به هر حال بهتر است زیباجو در انتخاب بهترین جراح بینی نیمه‌فانتزی تهران حوصله به خرج دهد. زیباجو باید بداند که نمونه کار و سابقه پزشک در خصوص جراحی نیمه‌فانتزی بسیار مهم است‌، اما این موضوع به تنهایی کافی‌نیست.

 یک جراح بینی حاذق باید در درجه اول  بینی زیباجو را  از نظر ضخامت پوست و مقاومت غضروف بررسی کند و نوع بینی را تشخیص دهد. در صورتی که بینی زیباجو برای عمل نیمه فانتزی مناسب نبود، جراح باید زیباجو را قانع نماید و از انجام این عمل جلوگیری کند.

قبل از همه موارد گفته شده، زیباجو باید به جراح خود اعتماد کافی داشته باشد. پرسش سوالاتی در خصوص مدرک جراح مورد نظر، سابقه او در زمینه جراحی بینی نیمه فانتزی و… می‌‌تواند در میزان اعتماد او به جراح موثر باشد.

نمونه کار جراحی بینی، دکتر سپیده فاضلی


جراحی-نیمه-فانتزی-بینی
عمل-نیمه-فانتزی-بینی

تفاوت عمل بینی فانتزی و نیمه‌ فانتزی از دید جراح بینی نیمه بینی

برای این که زیباجویان با تفاوت بینی فانتزی و نیمه‌فانتزی آشنا شوند در وهله اول باید ویژگی‌های این دو مدل جراحی بینی را بدانند. در جراحی بینی فانتزی، جراح سعی می‌کند مدل بینی را از حالت نچرال و طبیعی خود فاصله‌ دهد. اولین کار جراح در جراحی بینی فانتزی ایجاد یک‌ قوس داخلی در تیغه بینی و متمایل کردن نوک بینی به سمت بالا می‌باشد. در مدل فانتزی یک زاویه ۱۲۰ الی ۱۴۰ درجه بین بینی و لب بالا ساخته می‌شود که به بینی حالتی عروسکی می‌دهد.

تفاوت بین جراحی بینی نیمه‌فانتری و فانتزی بسیار نامحسوس است. در بینی نیمه‌فانتزی جراح تلاش می‌کند که علاوه بر فرم دادن بینی، حالت نچرال و طبیعی آن را نیز حفظ نماید. همچنین بهترین جراح بینی نیمه‌فانتزی باید در ابتدا اجزای صورت را به طور کلی بررسی کند و طبق آن نوک بینی را کمی قوس دهد.  برخلاف مدل فانتزی بینی، در مدل نیمه‌فانتزی نوک بینی از لب زیاد فاصله نمی‌گیرد و زاویه بین لب بالا و بینی چیزی حدود ۹۰ درجه است.

بنابراین، مقایسه دو نوع جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی نشان می‌دهد که زوایای تغییر یافته در بینی فانتزی شدت بیشتری داشته و قوس روی بینی نیز در جراحی بینی فانتزی عمق بیشتری دارد. همچنین نوک بینی در جراحی بینی فانتزی بالاتر است، این درحالیست که فرم طبیعی بینی در جراحی نیمه‌فانتزی تا حدودی حفظ شده‌ است.

راه های انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

برای کسانی که سعی می کنند بفهمند چگونه یک جراح بینی خوب انتخاب کنند که انتظارات آن ها را برآورده کند، باید به چند عامل توجه کافی داشته باشند.

دارای مدرک معتبر تحصیلی باشد.

قبل از این که جراح خود را انتخاب کنید، باید از داشتن مدرک معتبر پزشک مطمئن شوید. شما می توانید به سایت پزشکی که انتخاب کرده اید مراجعه کنید و اطلاعات او را دریافت کنید.

مشاهده عکس های قبل و بعد

مشاهده عکس های قبل و بعد به شما این امکان را می دهد تا به توانایی جراح در ارائه نتایج درمانی  نگاه کنید که چگونه یک جراح می تواند جراحی بینی انجام دهد که به بیمار اجازه می دهد اندازه بینی خود را تغییر دهد یا شکل آن را تغییر دهد و ظاهر صورت خود را بهبود بخشد.

همچنین نشان می دهد که چگونه یک جراح می تواند به بیمار کمک کند  تا به بینی ای که مکمل چشم ها، گونه  و سایر ویژگی های صورت او هستند، کمک کند.

ارتباط شفاف

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کسی است که قرار ملاقاتی با بیمار قبل از عمل می گذارد و با او شروع به صحبت کردن می کند و به هر گونه نگرانی در مورد درمان پاسخ می دهد.

همچنین جراح با هدف بیمار از جراحی و خواسته های او آشنا خواهد شد و می تواند نتیجه عمل بهترین به بیمار ارائه دهد. قبل از عمل جراح باید تمام خواسته های بیمار را تحت بررسی قرار دهد و در مورد مراقبت های بعد از عمل با بیمار صحبت های لازم را داشته باشد.

دفتر پزشک

مطب جراح بینی باید دارای کادری حرفه ای و دوستانه باشد که با یک بیمار با احترام  و ادب رفتار کند. همچنین مطب باید محیطی داشته باشد که بیماران در آن احساس راحتی کنند و بتوانند تمام سوالات خود را از پزشک بپرسند.

مراقبت های شخصی

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران کسی است که هر بیمار را باتوجه به اهداف شخصی اش عمل کند و بعد از عمل پزشک درباره مراقبت های شخصی با بیمار خود صحبت کند و درباره دستورالعمل های لازم با او صحبت کند.

تجربه و تخصص جراح را در نظر بگیرید

تجربه یک جراح در انجام عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی عامل بزرگی است که بیمار بتواند آن پزشک را انتخاب کند. شما می توانید از دوستان یا آشنایان خود که قبلا پیش پزشک جراحی کرده اند و در مورد تجربه و نتیجه ای که گرفته اند صحبت کنید. 

ویژگی های بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

به طور کلی یک جراح بینی خوب دارای ویژگی های زیرا ست:

  • توانایی برقراری ارتباط خوب با بیمار و گوش دادن به خواسته های بیمار
  • توجه صبورانه به نگرانی های بیمار
  • تمایل به توجه به ترجیحات شخصی بیمار
  • داشتن احساس زیبایی و درک خوب از هماهنگی اجزای صورت برای درآوردن شکل مناسب بینی

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران چه کسی است؟

دکتر سپیده فاضلی یکی از بهترین ها در زمینه انجام جراحی بینی نیمه فانتزی است. ایشان جراح بینی آموزش دیده و ماهر هستند که جز بهترین ها در ایران به حساب می آیند.

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران باید به عواملی چون اعتبار مدرک پزشک، مشاهده عکس های قبل و بعد، نحوه برقراری ارتباط با پزشک و مراقبت شخصی پزشک توجه کرد.

سوالات متداول

دکتر سپیده فاضلی

متخصص گوش، حلق و بینی
- دارای بورد تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *