لوگو دکتر سپیده فاضلی
بهترین جراح پلک در سعادت آباد کیست؟
۵ دقیقه
بهترین-جراح-پلک-در-سعادت-آباد

بهترین جراح پلک در سعادت آباد کیست؟

آنچه می خوانید...

بهترین جراح پلک در سعادت آباد باید تجربه کافی در عمل جراحی زیبایی صورت داشته باشد. همچنین باید بالا ترین صلاحیت خرفه ای، دقت و مهارت را در جراحی صورت داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح بلفاروپلاستی تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین جراح پلک در سعادت آباد

بهترین دکتر بلفاروپلاستی

رزومه تحصیلی دکتر سپیده فاضلی

  • جراح متخصص گوش و حلق و بینی
  • دارای بورد تخصصی
  • اخذ بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • دانش آموخته دکتری عمومی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۸۱ تا ۸۹ )
  • دانشجوی استعداد درخشان که به صورت استریت وارد دوره تخصصی گوش و حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران

بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی در سعادت آباد کیست؟

ویژگی های بهترین جراح پلک در سعادت آباد

برای انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی باید دنبال شخصی باشید که عمل لازم را روی بیمار تشخیص می دهد، عمل لازم را انجام داده و مراقبت های بعد از عمل را به بیمار توصیه می کند. همچنین باید سال ها آموزش تخصصی دیده باشد تا مهارت دستی بالا و مهارت تصمیم گیری عالی داشته باشد. برخی از این ویژگی های شامل:

تجربه کافی

یک جراح در صورتی می تواند تجربه کافی را کسب کرده باشد که جراحی های زیادی را انجام داده باشد. سعی کنید به دنبال جراحی باشید که بتواند به شما احساس آرامش در طول عمل انتقال بدهد.

شنونده خوبی است

هنگامی که می خواهید بهترین جراح پلک را انتخاب کنید باید شخصی را پیدا کنید که به حرف های شما خوب گوش می دهد و تمام سوالات شما را جواب بدهد. قبل از جراحی یک جلسه مشاوره با جراح خود داشته باشید.

از کار با دیگران لذت می برد

هیچ دکتری به تنهایی کار نمی کند. محیط های پزشکی پر از تیم های بین رشته ای است و پزشک باید در کنار سایر پزشکان، پرستاران و.. کار می کند. بنابراین بسیار مهم است که پزشک بتواند با سایر افراد به خوبی همکاری کند تا بهترین نتیجه  را برای بیماران خود به دست آورد.

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که در تیم خود مخالف وجود دارد. مهم است که از شدید شدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنید  و با طرح کردن هرگونه نگرانی مودبانه  و حرفه ای حرف خود را بزنید.

مسئولیت پذیر بودن

جراحی شما اغلب شامل یک تیم مراقبت از پرستار ها تا پزشک است. جراح شما باید بتواند با همکاران خودش ارتباط موثر برقرار کند تا در طول عمل مشکلی ایجاد نشود.

در پزشکی شرایطی وجود دارد که باید تصمیم نهایی را بگیرید و به آن پایبند باشید و به اعضای تیم خود آموزش دهد چه کاری را در چه زمانی انجام دهید. این نقش مسئولیت زیادی دارد و باید مطمئن باشید که می توانید در در مواقع لزوم قدم بردارید و مسئولیت را بر عهده بگیرید.

از نظر تحصیلی عالی بودن

دلسوزی پزشک است که تضمین می کند که برای بیماران چه اتفاقی می افتد. یک اخلاق کاری قوی باعث برقرار ارتباط سالم با بیماران می شود، اما داشتن دانش پزشکی برای درمان مردم چیزی است که جان انسان ها را نجات می دهد.

یادگیری با فارغ التحصیلی تمام نمی شود. پزشکی رشته ای است که دائما در حال پیشرفت است و باید در طول دوران حرفه ای کاری خود دائما در حال یادگیری باشد.

مهارت مردمی عالی

این ممکن است شبیه به کار گروهی و مهارت های ارتباطی به نظر برسد، اما فرق دارد. مهارت ارتباطی در مورد انتقال اطلاعات و درک آنچه به شما منتقل می شود است. پزشک با انواع مختلفی از افراد در حین کار ملاقات خواهد کرد و هیچ دو بیماری یکسانی وجود ندارند و مهم است که پزشک مهارت های لازم را برای برقراری ارتباط یا افراد در سنین مختلف، فرهنگ ها و هر طبقه ای از زندگی داشته باشد.

مدیریت استرس

استرس جزئی از کار پزشک است، زیرا ساعت طولانی با مردم، بیماری های سخت ، زمان کم استراحت  و بسیاری از عوامل دیگر همگی با هم ترکیب می شوند تا فشاری زیادی را برای پزشکان ایجاد کند. پزشک می تواند به سرعت خود را تحت تاثیر همه چیز قرار دهد، مگر این که مهارت های مدیریت استرس خوبی داشته باشید.

بهترین-جراح-پلک

نحوه انتخاب بهترین جراح پلک در سعادت آباد

اگر می خواهید یک جراح عالی پیدا کنید، از پزشک خود بپرسید که چه نوع تخصصی دارد. همچنین یک جراح باید دارای گواهی پزشکی  معتبر باشد. برای پیدا کردن بهترین جراح راه هایی وجود دارد که شامل:

از دوستان و خانواده خود در مورد جراح سوال بپرسید

اگر قصد انجام جراحی را دارید و فردی را می شناسید که جراحی مشابهی مانند شما انجام داده باشد، از او در مورد جراح سوال بپرسید. آیا آن ها جراح خود را به دوستی که همان جراحی را انجام میدهد توصیه می کنند؟ آیا آن ها از نتیجه جراحی خود راضی بودند؟

مدارک جراح را ببینید

هر پزشکی دارای مدرک معتبر است که در سایت های آن ها قابل مشاهده است و مشاهده آن ها و دیدن نظرات دیگران، می تواند به انتخاب پزشک مناسب برای شما کمک کند.

با جراح خود ملاقات کنید

مهم است که با هر جراحی که قصد همکاری با آن ها را برای مراقبت از خود دارید ملاقات کنید. جلسات حضوری به شما فرصتی برای پرسیدن سوال می دهد و به شما کمک می کند تا در مورد روند جراحی سوال کنید. همچنین به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا با جراح انتخابی راحت هستید یا خیر.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در سعادت آباد

نتیجه گیری

انجام هر جراحی می تواند استرس زا باشد. با این حال، یافتن بهترین جراح می تواند این روند را آسان تر کند و به کاهش ترس ناشی از عمل جراحی کمک کند.

دکتر سپیده فاضلی

متخصص گوش، حلق و بینی
- دارای بورد تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *