لوگو دکتر سپیده فاضلی
راهنمای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس
۴ دقیقه
بهترین دکتر بوتاکس

راهنمای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس

آنچه می خوانید...

این روزها تزریق بوتاکس و فیلرها بسیار محبوب هستند، زیرا یک راه عالی برای بهبود ظاهر و جوان‌تر به نظر رسیدن بدون جراحی هستند. در حالی که بوتاکس غیر جراحی است، انتخاب بهترین دکتر بوتاکس برای رسیدن به نتایج عالی بسیار ضروری است.

اگر کلمه بوتاکس را در گوگل جستجو کنید صدها نتیجه دریافت خواهید کرد. تصمیم گیری اینکه به کجا برای درمان مراجعه کنید یک تصمیم بزرگ است. و اما چگونه پزشک مناسب را انتخاب کنید؟ این مقاله راهنمایی برای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس است.

دکتر خوب برای بوتاکس در سعادت آباد

اهمیت یافتن بهترین دکتر بوتاکس

زمانی که بوتاکس توسط یک فرد متخصص آموزش دیده پزشکی انجام شود، یک روش ایمن و مؤثر است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در جستجوی بهترین دکتر بوتاکس به آن توجه داشته باشید.

چند نکته برای یافتن بهترین دکتر بوتاکس

شاید نخواهید از دوستانتان در مورد بهترین دکتر بوتاکس مشاوره دریافت کنید. بنابراین چگونه باید بهترین دکتر بوتاکس را پیدا کنید؟ در این مقاله روش هایی را برای یافتن بهترین دکتر بوتاکس به شما معرفی خواهیم کرد.

۱.تحقیق کنید و یک متخصص پوست انتخاب کنید

فقط به دنبال پزشکانی باشید که در استعداد و مهارت معروف هستند و سالها در درمان های زیبایی تزریقی تخصص داشته اند. این پزشکان همیشه با جدیدترین روش‌های پزشکی و روش‌های زیبایی به‌روز هستند.

۲.نظرات بیماران را بخوانید

 این یک راه عالی است برای دیدن اینکه آیا پزشک شما نتایج خوبی تولید کرده است یا خیر. همچنین باید به دنبال تصاویر قبل و بعد از بیمارانی باشید که توسط دکتر بوتاکس تزریق شده اند.

تقریبا نیمی از بیمارانی که به صورت آنلاین به پزشک مراجعه می کنند، پزشک خود را با احساسی که پس از خواندن نظرات دکتر دریافت می کنند، انتخاب می کنند. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه  داشته باشید مارک های تزریقی مورد استفاده در کلینیک است.

۳.فقط پزشکان با تجربه بوتاکس را انتخاب کنید

بوتاکس یک داروی تجویزی است و فقط باید توسط یک پزشک واجد شرایط تزریق شود. یک پزشک زیبایی با تجربه صدها بیمار مانند شما را درمان کرده است.

بهتر است فردی را انتخاب نکنید که فقط دوره آموزشی بوتاکس و فیلر را گذرانده باشد اما تجربه زیادی در تزریق ندارد.

هرگز تخصص و تجربه عملی را دست کم نگیرید و حتما از پزشک خود بپرسید که چند مدت تزریق بوتاکس را انجام داده است و چند بیمار را با موفقیت درمان کرده است.

 حتما صلاحیت های پزشک را در نظر داشته باشید و بررسی کنید که نام پزشک در مرجع نظارتی مربوطه خود ثبت شده باشد.

بهترین دکتر بوتاکس سعادت آباد

۴.بیمه پزشکی و آرایشی

اگر مشکلی پیش بیاید باید از شما محافظت شود. اطمینان حاصل کنید که پزشک دارای پوشش بیمه آرایشی مناسب است. پزشکان برای بیمه شدن باید معیارهای سختگیرانه ای داشته باشند.

۵.با پزشک بوتاکس منتخب خود مشورت کنید

قبل از انجام بوتاکس سؤالات خود را ازد دکتری که انتخاب کرده اید بپرسید.  وی شما را از تمام فواید و عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس مطلع خواهد کرد. همچنین در مورد سابقه پزشکی یا هر گونه نگرانی که ممکن است داشته باشید به شما اطلاعات خواهد داد.

۶.مراقب خدمات پس از تزریق باشید

دکتری که انتخاب می کنید باید خدمات پیگیری ارائه دهد. اگر برای اولین بار است که بوتاکس می زنید، باید مطمئن باشید که بهترین نتیجه را می گیرید و دکتری که به شما تزریق کرده است همیشه در دسترس است تا درباره نتیجه درمان شما صحبت کند.

۷.قیمت ها و دوز مصرفی را بررسی کنید

سعی کنید به دنبال قیمت های پایین نباشید کمترین قیمت را در شهر پرداخت نکنید. بوتاکس یک داروی گران قیمت است. اگر کسی کمتر از نرخ معمول آن را انجام می دهد، ممکن است از بوتاکس واقعی استفاده نکرده یا دوز توصیه شده را به هر ناحیه تزریق نکند.

حتما شما هم در مورد افرادی شنیده باشید که تزریق بوتاکس را به نحوی انجام می دهند که دوامی زیادی ندارد.

این ممکن است به این دلیل باشد که بوتاکس بیش از حد رقیق شده است یا بوتاکس کافی تزریق نشده است.

از پزشک خود بپرسید که به چند واحد بوتاکس نیاز دارید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

دوز و محل تزریق بوتاکس

پیشانی: ۱۶-۲۰ واحد

خطوط خنده (دور چشم): ۱۰-۱۳ واحد در هر طرف

گلابلا (بین چشم): ۲۳-۲۶ واحد

دکتر سپیده فاضلی

متخصص گوش، حلق و بینی
- دارای بورد تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *