لوگو دکتر سپیده فاضلی
هزینه جراحی زیبایی گوش درسال 1402 چه قدر است؟
۵ دقیقه
قیمت-جراحی-زیبایی-گوش

هزینه جراحی زیبایی گوش درسال ۱۴۰۲ چه قدر است؟

آنچه می خوانید...

قبل از انجام جراحی زیبایی گوش، سوالات زیادی درباره هزینه آن برای افراد در شهرستان ها و شهر های کوچک به وجود می آید. در این مقاله از سایت دکتر سپیده فاضلی میخواهیم به سوال شما درباره هزینه جراحی زیبایی گوش در سال ۱۴۰۲ پاسخ دهیم.

هزینه-اتوپلاستی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت جراحی زیبایی گوش

عوامل متعددی بر قیمت جراحی زیبایی گوش تاثیر گذار است که شامل:

نوع بیهوشی

هزینه بیهوشی و اتاق عمل برای هر فردی فرق می کند، زیرا به نوع بیهوشی که پزشک انتخاب می کند، بستگی دارد. اکثر پزشکان برای جراحی گوش بزرگسالان از بی حسی استفاده می کنند، ولی اگر تشخیص پزشک بیهوشی عمومی باشد، در نتیجه هزینه عمل جراحی نیز بیشتر خواهد شد.

دستمزد جراح

جراح زیبایی گوش باید دارای تخصص گوش و حلق بینی باشد. با توجه به مهارت و تخصص پزشک، به نسبت هزینه عمل نیز افزایش می یابد.

آزمایشات قبل و بعد

جراح زیبایی گوش قبل از عمل از بیمار می خواهد که چند آزمایش مانند سی تی اسکن و تصویربرداری انجام دهد، تا پزشک بتواند بهترین درمان برای فرد بیمار تشخیص دهد. انجام این کار ها به هزینه عمل نیز می افزاید.

خدمات مرکز درمانی

کلینیک یا بیمارستانی که قرار است شما در آن عمل خود را انجام دهید، تجهیزات و ابزار های مختلفی دارد، که به پزشک این امکان را میدهد بهترین نتیجه را برای فرد بیمار حاصل کند. بنابراین طبیعی است که مرکز درمانی که تجهیزات بهتری ارائه دهد، هزینه عمل نیز افزایش پیدا می کند.

تکنیک های خاص پزشک

پزشک گوش و حلق بینی، باتوجه به تجربه و مهارتی که در انجام عمل دارد، تعیین می کند که قیمت عمل تا چه میزان قابل افزایش است. هر چه تجربه جراح بیشتر باشد، هزینه عمل گوش نیز به نسبت افزایش پیدا می کند.

داروها

طبیعی است که بعد از عمل، پزشک برای شما دارو هایی را تجویز کند تا به بهبودی شما کمک کند، برخی از دارو ها را بیمه می تواند پوشش دهد و برخی دیگر را نه، این موضوع به بیمه ای تحت پوشش آن هستید بستگی دارد.

هزینه جراحی-زیبایی-گوش

هزینه جراحی زیبایی گوش ارزان

شاید شما بخواهید به مرکزی مراجعه کنید که هزینه کمتری برای شما داشته باشد، اما این نکته توجه داشته باشید، ممکن است برخی از پزشکان عمومی این جراحی را با قیمت کمتری از متخصص گوش و حلق و بینی انجام دهد و نباید گول هزینه کم را خورد زیرا ممکن است به سلامتی شما آسیب جدی وارد کند.

آیا جراحی زیبایی گوش تحت پوشش بیمه است؟

هزینه های زیبایی گوش چون زیر مجموعه عمل های زیبایی است، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. اما برای اطمینان خاطر می توانید با بیمه ای که تحت پوشش وی هستید تماس بگیرید و اطلاعات خود را کامل کنید.

علاوه بر هزینه های عمل، هزینه های دیگری نیز وجود دارد. این موارد می تواند شامل موادی مانند هزینه های مربوط به بیهوشی، دارو های تجویزی و نوع تسهیلاتی باشد که استفاده می کنید.

جراحی زیبایی گوش معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد، زیرا اغلب به عنوان زیبایی در نظر گرفته می شود. یعنی ممکن است مجبور شوید هزینه های خود را از جیب بدهید.

نتیجه گیری: بهترین جراح بینی در تهران

نتیجه گیری

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی نوعی جراحی زیبایی برای افرادی است که دارای گوش های نامتقارن یا برجسته هستند. هزینه این عمل به عواملی چون نوع بیهوشی، دستمزد جراح، ازمایشات قبل و بعد و خدمات مرکز درمانی بستگی دارد.

سوالات متداول

دکتر سپیده فاضلی

متخصص گوش، حلق و بینی
- دارای بورد تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *